DICE ve Electronic Arts’tan yeni nesil saç işleme teknolojisi

 

DICE ‘ın geliştirip ve Electronic Arts’ın yayınladığı neredeyse tüm oyunlarda kullanılan Frostbite oyun motoruna, gelişmiş saç dokusu sürece özellikleri eklendi.
 

DICE ve EA tarafından yayınlanan vidolarda görülebilecek gerçek vakitli saç modellemelerinin, sinema kalitesinde ve evvelce renderlanmış imajlara (offline rendering / pre-rendering) yakın sonuçlar vermesi bekleniyor.

 

Frostbite motoru ile yapılacak oyunların ileride nasıl gözükebileceği hakkında küçük bir fikir veren görüntülerde, hacimli saçın modellemesi de izlenebiliyor.

Yeni görüntüler gelecek 

Benzerini 2013 yılında çıkan ve seriyi baştan alan Tomb Raider oyununda gördüğümüz teknik, yeni oyunlarda ne vakit uygulanmaya başlanır bilinmez lakin tıpkı sahnede birden çok sefer kullanılması halinde, çok güçlü donanıma gereksinim duyacağını kestirim etmek güç olmayacaktır.

EA ve DICE’ın yeni teknolojinin nimetleri göstermek ismine, önümüzdeki haftalarda yeni görüntüler paylaşacağı söz ediliyor.

Başa dön tuşu